Inhouse

Frukost för informationsföreningens medlemmar: Self management - Konsten att leda dig själv till förändring

Blogginlägg   •   Sep 23, 2010 15:38 CEST

Inhouse presenterar Informationsförenings första frukostmöte den 29 september där professionella coachen, inspiratören och författaren Emma Pihl ger inspiration, modeller och verktyg för att träna och utveckla det personliga ledarskapet. Genom rätt drivkrafter, fördelaktiga tankar, en vinnande självbild och en förmåga att hantera med- och motgång så får deltagarna verktyg för att leda sig själva till den karriär och utveckling de önskar.
Emma Pihl är ansvarig för uppbyggnad och utveckling av Inhouse enhet för coaching och grupputveckling. Hon brinner för att träna grupper och individer till att uppnå sin fulla potential. Emmas övertygelse är att förutsättningen för att utvecklas kontinuerligt, vara bäst när det gäller och få maximal effekt av en grupp krävs regelbunden träning, reflektion och stegrande utmaningar.
Morgonen inleds med att Jens Ölander (VD) presenterar Inhouse. För mer information och anmälan vänligen kontakta Informationsföreningen.