HiNation AB

HiNation Nyhetsbrev - Februari 2011

Blogginlägg   •   Feb 28, 2011 12:15 CET

Vintern har tagit ett fast, kallt men vackert grepp om Sverige. Samtidigt som vi får rekordkalla vintrar påverkas andra delar av världen på helt andra sätt. Jag såg nyss ett program om ökande antal översvämningar i Bangladesh. Slump, naturliga variationer eller mänsklig påverkan?

• Vill du lära dig om solceller? Hur fungerar de egentligen? Vad ska jag tänka på när jag väljer laddare? Vår kollega Fitz startade förra veckan en ”solcellskola” på Facebook, och varje fredag kommer ett nytt avsnitt. Del 1 hittar du här (engelska). Om du tycker att vi borde lägga upp den även på HiNations hemsida, maila oss!

• ISPO i München ledde till intressanta möten med distributörer i och utanför Europa. Förhoppningsvis kommer HiLight att finnas i en butik nära dig lagom till sommaren!
  • HiLight möter vårsolen: Leverans till er som förbeställt HiLights planeras till slutet av mars. Om du vill dra nytta av förbokningsrabatten, boka ditt exemplar här senast 31 mars!
  • Vill du träffa en massaj? Vår reskamrat och gode vän Rafael ole Moono är massaj från Handeni i Tanzania. Han kommer att besöka Sverige i början av sommaren. Vill du att Rafael håller föredrag för din organisation? Hör av dig till Leif Josefsson leif.josefsson@gmail.com!

På snart återseende,

Linda Krondahl

VD HiNation AB

PS. Om du känner någon som borde få HiNations nyhetsbrev (eller du inte längre vill få det), svara på detta mail eller ett skicka meddelande via formuläret på vår hemsida! DS.

Linda Krondahl

linda.krondahl@hination.se

+46 (0)707-94 92 80

Isafjordsg. 39B, 164 40 Kista