HiNation AB

HiNation Nyhetsbrev – Juli 2012

Blogginlägg   •   Jul 31, 2012 13:43 CEST

HiNation Nyhetsbrev – Juli 2012

Äntligen - sommaren har kommit! När jag besökte en musikfestival för några veckor sedan fick jag själv märka hur användbar HiLight var. Eftersom vi hade HiLight med oss kunde vi både filma och ta bilder under alla konserter, medan de flesta hade tomma telefoner efter halva dagen!

• Gåvocertifikat i Webshopen - Letar du efter den perfekta födelsedagspresenten till någon som har allt? Oroa dig inte! Genom att ge bort vårt presentkort ger du ljus till barn för att göra sina läxor, och mobilladdningen ger en extra inkomst till mammorna. Som tack får du ett gåvocertifikat att skicka till din vän. Det är även möjligt att bidra med HiLights till de organisationer vi stöder genom att donera valfritt belopp. Beställ gåvocertifikat eller donera i vår Webshop.

• Gåvocertifikat som julklapp? Från 1 november kommer vi att erbjuda en julvariant på gåvocertifikatet i vår Webshop. Om du är intresserad av företagsjulklapp, kontakta Kristina redan nu på kristina.linhardt@hination.se.

• Nya ”HiLight Stories” - Sommar betyder en möjlighet att njuta av solen i Sveriges vackra skärgårdar och nationalparker. Läs våra nya HiLight Stories om Brandon Leong Hong Ern och Chinab Chugh för att se hur de har haft nytta av HiLight under sina resor.

• 1,5 miljarder människor runt om i världen saknar fortfarande tillgång till elektricitet. Om du vill arbeta med att sprida ljus & mobilladdning på landsbygden i Afrika, e-maila Max på wenxiang.pang@hination.se och presentera dina idéer! Reser du till Afrika, Sydamerika eller Asien? Ta med en HiLight för personligt bruk eller som en mycket uppskattad present, och du kommer att tillhandahålla både LJUS & LADDNING där det behövs som mest.

• HiLights i lager - Vi har just nu ett fåtal orangea och gråa HiLights i lager. Om du beställer en HiLight från vår Webshop senast 31 augusti skickar vi med en USB-kontakt gratis. Om du vill köpa 20 eller fler HiLights, kontakta Max för volymrabatt!

På återseende om en månad,
Linda Krondahl
VD HiNation AB

PS1. Följ oss på Facebook och Twitter för att få de senaste nyheterna från oss och solcellsindustrin. DS1.
PS2. Om du känner någon som borde läsa HiNation nyhetsbrevet, eller om du inte längre vill ta emot det, svara på detta mail eller skicka ett meddelande via formuläret på vår hemsida.. DS2.
Linda Krondahl, CEO
+46 (0)707-94 92 80