rensavinden.nu

I december skänker rensavinden.nu hela sin intäkt till Rädda Barnen

Blogginlägg   •   Dec 08, 2011 21:31 CET

I december kommer vi på rensavinden.nu skänka hela vår SMS-intäkt till Rädda Barnens julkampanj. Vanligtvis skänker vi pengar till miljön och Naturskyddsföreningen, men nu vill vi ägna en månad för våra medmänniskor också. Vi tittade på flera olika organisationer inför vår kampanj och bestämde oss till sist för att bidra till Rädda Barnens julkampanj. Där har vi nu tänt en stjärna till förmån för utsatta barn.

Hjälp oss att skänka ännu mer pengar till Rädda Barnen genom att fortsätta lägga upp fina gratisannonser på rensavinden.nu som sedan kan bli bokade och generera pengar till vår stjärna. Alternativt kan ni gå in på länken nedan, klicka på företag, hitta stjärna och skriv sedan rensavinden.nu, då har ni kommit till vår stjärna och kan själva öka lyskraften hos vår stjärna. Ju större bidrag, desto starkare lyser rensavinden.nu-stjärnan för de utsatta barnen. Vi hoppas att vår stjärna kommer lysa starkt och hjälpa många barn, så hjälp oss hjälpa redan nu!

Klicka på bannern nedan:

Under hela december kommer vi visa med en myntstapel på förstasidan vad vi skänker till Rädda Barnen. Den kommer att växa snabbare ju mer ni lägger upp på rensavinden.nu så passa på att lägga upp ett par annonser med något ni inte behöver. Det blir en win-win-win-situation! Ni blir av med något ni inte behöver, en person får något som den behöver samtidigt som ett utsatt barn får hjälp via vårt bidrag från SMS-bokningen. Bra va?!

När december är slut kommer vi sedan att skänka hela summan som ni har bidragit med till Rädda Barnen. Hoppas att ni alla vill vara med och bidra till detta goda ändamål.

Vi önskar alla barn en bra december!

För en god sak,

rensavinden.nu-gänget