Active Step AB

Idag kör vi igång PULZEN i Alvesta kommun

Blogginlägg   •   Feb 26, 2013 10:06 CET

Idag kör vi igång Pulzen i skolorna i Alvesta! Jag fick några samtal här på förmiddagen från några lärare med registreringskoder som inte fungerade, och det var rätt stressigt eftersom alla 1.100 elever ska använda koden för att registrera sig! Men det redde sig som tur är och sen har det faktiskt varit lugnt vilket jag tolkar som att saker och ting nu fungerar.

Maria Karlsson, som sitter med i vår styrelse, är ju bl.a PR konsult och har hjälpt mig med ett pressmeddelande som lades ut på Mynewsdesk idag, här kan ni se hur det blev:http://www.mynewsdesk.com/se/view/pressrelease/webbaserat-program-utmanar-elever-att-roera-paa-sig-mer-840173

Radio Kronoberg ringde också och berättade att de skulle hälsa på en skola, Vislandaskolan. Check this out!

Plus att vi hade annons om Pulzen i Smålandsposten i lördags men den har jag faktiskt inte sett än, ska be dem skicka ett ex av tidningen!

Eventuellt så har jag en praktikant på gång in som ska hjälpa mig med sånt som Frida inte hinner med, och henne träffar jag på tisdag! Suveränt, jag ser jättemycket fram emot att träffa henne.

Tvåbarnsmamma, fru, social entreprenör, PR expert, webbexpert, säljare, marknadsförare…livet är allt annat än tråkigt!

Nu har jag varit och tränat med min dotter och lagat middag, lax med hemgjord potatismos!

Middag på Lidingö