Frogpearl AB

Initiative of the month

Blogginlägg   •   Feb 21, 2013 21:18 CET

Today H&M started a global initiative for collecting clothes! Anyone can drop of old clothes, H&M clothes or other, at chosen stores and thus contribute to saving natural resources and decrease environmental waste. This fantastic idea is carried out in cooperation with Beckmans School of Design att you can read more about it here. We truly need more companies in the fashion industry to work towards a sustainable future. So think about tomorrow today and buy ethical jewellery and clothing.

Idag påbörjade H&M ett globalt initiativ för klädinsamling! Vemsomhelst kan lämna kläder, både från H&M och andra, på utvalda butiker och därmed bidra till besparing av naturresurser och minska miljömässigt slöseri. Den här fantastiska idéen driver de tillsammans med Beckmans Designskola och du kan läsa mer om den härVi behöver verkligen fler företag inom modeindustrin som kämpar för en mer hållbar framtid. Så tänk på morgondagen redan idag och handla etiska smycken och kläder.

_______________________________________________________________________________

Frogpearl blog- a blog about a Frogpearler's passion for pearlsfashionsustainability, friends and reflections. Wearing Frogpearl jewellery is part of your personality- a lifestyle!

Frogpearl blogg - en blogg om en Frogpearler's passion för pärlormodehållbarhet, vänner och reflektioner. Att bära Frogpearl-smycken är en del av din personlighet - en livsstil!