Kontorsmagasinet.se - Tailorcut Business AB

Kontorsmagasinets Filmquiz

Blogginlägg   •   Nov 10, 2010 13:47 CET

Onsdagen den 17e November inleds Stockholm Filmfestival, nu har du chansen att få se fantastisk film, helt gratis. Deltag i Kontorsmagasinets filmquiz och du har chans att vinna biljetter till Stockholm Filmfestival. Vi kommer att lotta ut 3 st Upplevelsepaket innehållandes 2 st årskort och 8 st biljetter till filmfestivalen.

Gör så här:

- Bli medlem i vår facebook-grupp

- Svara på 3 korta frågor med anknytning till kontorsmagasinet och Stockholm Filmfestival.

- Dela tävlingen till dina vänner.

Öka dina chanser att vinna: Skriv ett inlägg om den här tävlingen i din blogg. När du lagt upp inlägget lägger du en kommentar i kommentarsfältet på vår sida, med en länk till dig inlägg, så är du med i en extra utlottning av biljetter till festivalen.

För mer information, kontakta:

Hans Edlund, VD

Telefon: +46 (0)70 863 21 16

E-post: hans.edlund@kontorsmagasinet.se

Om Kontorsmagasinet

Kontorsmagasinet säljer kontorsmaterial online till företag, föreningar och privatpersoner i Sverige. Vårt mål är att vara Sveriges ledande återförsäljare av kontorsvaror, detta genom att erbjuda ett brett sortiment, låga priser samt ett enkelt sätt att handla. Kontorsmagasinet är ett affärsområde inom Tailorcut Business AB, 556693-6273, med säte på Hantverkargatan 5 i Stockholm.