Runius Design

Nästa mål: 100.000 Thumbs

Blogginlägg   •   Feb 15, 2013 12:49 CET

Sedan lanseringen av Thumb™ har vi sålt ca 65.000 produkter världen över. Vi säljer idag runt om i Europa och lanserade för ett tag sedan en egen webshop Runius Design Store. Thumb har gjort intryck hos banker och företag som gillat smartheten och den stilrena designen av Thumb.

Vi skulle kunna kalla oss hovleverantörer av korthållare till Handelsbanken och Swedbank men även SEB och Sparbankerna har valt Thumb. Vi har gjort avtryck hos högskolor som Kungliga tekniska högskolan och Mälardalens högskola som fått glädjen att ge sina studenter en användbar produkt. Vid årsskiftet valde NK Rosenrummet att ha med Thumb i en goodiebag för ett av deras event och vi levererar under våren motivserier specialbeställda av Europeiska städer.

Hittills har vi haft sju UF-företag (Ung Företagsamhet) som varit jobbat med oss som återförsäljare av Thumb. Just nu jobbar företaget Thumb UF från Leksand med att återförsälja Thumb och var nyligen med i tävlingen Årets UF-företag!