Kreativ Insikt

Nätverk av kärlek

Blogginlägg   •   Mar 19, 2012 17:02 CET

Vaknade i morse fylld av kärlek. Inte enbart till min underbara familj, mitt företag och mitt härliga hus som vanligt, utan även till min “utökade familj”, fyra tjejer som följer mig i vått och torrt, som hejar på mig med de största flaggorna när det går bra och som oändligt kärleksfullt lyfter mig när jag ligger vingklippt. Vad hade jag varit idag utan dem?

Jag önskar innerligt att alla människor får ha en sådan underbar “supporterklubb” som vi har, en grupp som både är krockkudde, kärleksboostare, energipåfyllare, hejdlöst rolig, rak sanningssägare (med så mycket kärlek!), andlig och personlig utvecklare, coach, terapeut och bästaste vän.

Varför inte ta kontakt med några personer som du har träffat genom åren, som du känner att du är nyfiken på, och bjuda in dem till en förutsättningslös träff? Ni behöver inte känna varandra så bra från början, bara den där positiva energin finns där.

Det var så jag själv gjorde. Jag hade mött några speciella kvinnor genom åren, som jag så gärna ville samla under samma tak, bara för att få uppleva energin som jag tänkte skulle uppstå (och om den gjorde!). Det var några jag kände väl, några helt nya bekantskaper och några jag som hade tappat kontakten med för länge sedan. Nästan inga av dem hade träffat varandra tidigare. Den gemensamma faktorn var att jag tyckte det var människor med stora hjärtan, stora själar och stora drömmar.

Vid första träffen var vi åtta stycken. Ganska snart föll några bort och sedan många år är vi nu alltså fem stycken som skapar en unik kombination och som träffas ungefär en gång i månaden för att stötta och boosta varandra genom livet. Den enda regel vi har är att vara totalt ärliga och sanna med varandra och att alltid, alltid, alltid komma från och med och ur och i kärlek. Vi upplever att det skapar mirakel.

Det här är något som jag rekommenderar varmt! Unna dig en egen boostgrupp – idag.

Önskar dig allt gott!