Poolia

Poolia följde Nordea Masters från första parkett

Blogginlägg   •   Jun 04, 2013 16:35 CEST

Fredagen den 31 maj fanns Poolia på plats ute på Bro Hof Slotts GC och golftävlingen Nordea Masters. Vi hade vår egen paviljong där vi kunder avnjuta den fantastiska stämningen kring 17:e och 18:e hålet.

Vi hade glädjen att ha ett 50-tal kunder på plats som följde golfeliten från Poolias läktare och utmed banan.

Våra kunder fick också möjligheten att träffa Björn Örås, Poolias styrelseordförande, Bro Hof Slotts GC grundare, och numera även ägare av tävlingen Nordea Masters. Inne i slottets spegelsal höll han en kort presentation om tävlingen, banan och bygget av denna. Under dagen hade vi en tävling där våra kunder fick gissa på hur många "Hole-in-ones" som skulle göras under tävlingens fyra dagar. Resultatet blev tre, varav två av dem gjordes av australiensaren Andrew Dodt på samma runda. Rätt gissat och vinnare blev Claes Carlberg ifrån KG Knutsson AB som vinner ett presentkort på en green fee på Bro Hofs Slotts GC. Grattis Claes!

Stort tack till alla kunder som var på plats och höjde stämningen till topp. Vi hoppas att vi snart ses igen!

Poolia