Dansani Sweden AB

Rätt atmosfär med Calidris tillbehörsserie och speglar

Blogginlägg   •   Jun 04, 2013 15:25 CEST

Genom att hela serien av tillbehör har utvecklats som en integrerad del av Calidris är det möjligt att skapa personliga lösningar för varje enskilt badrum. Tillbehörsserien har utformats tillsammans med möblerna vilket gör att samma detaljer, proportioner och designfilosofi återfinns även här. På så sätt imponerar tillbehören lika mycket som möblerna.

Alla detaljer är vackert balanserade och kompletterar badrumsmöblerna tack vare att de utvecklats tillsammans. Det modulära tänk som gäller för badrumsserien syns även i detaljer som flyttbara hyllor och krokar, vilka dessutom finns i samma färger och material som möblerna. För spännande kontraster går det med fördel att välja tillbehör i en färg som skiljer sig från möblerna. Annars kan man skapa ett enhetligt uttryck genom att låta samtliga möbler och detaljer gå i samma färg.

Stort urval av matchande speglar och belysning

De matchande speglarna och olika typer av beslysning gör det möjligt att perfekt arrangera alla rum med Calidris. LED-spegels unika 360o ljusfält lyser upp ansiktet i ett väldigt behagligt ljus och belysningen har en drifttid på minst 30 000 timmar. LED-figurspegeln kan dessutom hängas både horisontellt och vertikalt eller placeras på golvet för en mer modern och framtoning. I Calidrisserien finns även spegelskåp i flera storlekar som alla är rymliga samt genomtänkta i design och funktion. Dubbla spegeldörrar, vackra spegelbakstycken, stabila glashyllor och eluttag är bara några av de funktioner som döljer sig i spegelskåpet.

Smart PR, Ulrika Geller

ulrika@smartab.eu

Bilder från Dansanis bildbank:

www.dansanionline.dk

Användarnamn: dansanionline