Redesign Sweden

Redesignmässan 2014

Blogginlägg   •   Jan 19, 2014 11:58 CET

Den 2 november 2013 genomfördes den första Redesignmässa. Mässan skapade stor uppmärksamhet och lockade både besökare och utställare från hela landet. Arrangör var ReDesign Sweden som är ett idé och utvecklingsföretag med fokus på utvecklingsprojekt inom recycling, upcycling och redesign.
Med förra årets succé i bagaget utvecklar nu ReDesign Sweden konceptet och planeringen för 2014 års mässa är i full gång. Redesignmässan 2014  kommer att pågå mellan den 31 oktober och den 1 november i centrala Norrköping. Mässan kommer liksom tidigare innehålla både utställare, workshops och inspirerande föresläsningar. Utställarna kommer främst bestå av etablerade företagare men ett visst utrymme finns för begåvade kreatörer som ännu inte hunnit etablera sig.

Stort fokus på årets mässa kommer att läggas på inspiration i olika former. Vi ser också fram emot att kunna visa utvald konst på temat recycling/upcycling.

Det är ett väldigt spännande utvecklingsarbete som pågår just nu, vi kommer löpande presentera information om mässan och våra andra projekt i sociala medier och på vår hemsida.