OpenText

Snabb, enkel och säker fildelning från alla enheter, med OpenText Tempo

Blogginlägg   •   Mar 05, 2012 15:30 CET

Det har aldrig varit enklare att dela information i molnet. Men är det säkert? Hur kan du säkerställa att företagsinterna dokument inte blir publika? Vad händer om en fil är borta för alltid eftersom någon raderat den från ditt moln?

Informationssäkerhet är viktigt och något som du inte vill anförtro vem som helst. Företag behöver ett enkelt, snabbt, pålitligt och säkert sätt att dela, synka, komma åt och hantera information i molnet.

OpenText Tempo™ är en lösning anpassad till företagsinformation med dess krav på säkerhet, regelefterlevnad och s k records management. Med OpenText Tempo får användaren ett enkelt gränssnitt och en möjlighet att synka, dela och lagra information med åtkomst från alla enheter, t ex datorn, mobilen och surfplattan.

Vi släpper idag OpenText Tempo (Content Server Edition) och introducerar även Tempo Express Edition som kan användas fristående som ett sätt att ”out-of-the-box” dra nytta av enkel och snabb delning av dokument kombinerat med kontrollerad och säker lagring.

Nyfiken? Läs mer och se en video här.