TALENT ME AB

SOCIONOMER FÖR KONSULTUPPDRAG

Blogginlägg   •   Apr 18, 2016 13:21 CEST

Arbetsuppgifter

Som Socionomkonsult hos Talent ME kommer du arbeta som socialsekreterare för utredning- och handläggning av försörjningsstödsärenden enligt gällande lagstiftning och praxis. Arbetet bygger på att hjälpa människor att förändra sin tillvaro och utöka sitt handlingsutrymme för att uppnå egen försörjning. Du kommer att arbeta vid enheten för ekonomiskt bistånd, vilken består av 13 socialsekreterare.

Myndighetsdelen är organiserad utifrån tre olika enheter – Mottagningsenheten, Planeringsenheten och Enheten för stöd och integration. Vi söker nu konsulter till Mottagnings- och Planeringsenheten.

Du erbjuds ett meningsfullt arbete med intressanta och utmanande arbetsuppgifter. Arbetet bedrivs i nära samarbete med övriga delar av socialtjänsten internt och externt samt med övriga samhällsfunktioner.. Allt vårt arbete ska bedrivas på ett professionellt sätt och utifrån ett barnperspektiv.

Ansökan

Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marcus Engblad hos Talent ME på 070-2743246 eller marcus@talentme.se. Vi arbetar med löpande urval i denna rekrytering, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30/4 2016.

Talent ME är ett auktoriserat bemanningsföretag och våra konsulter erbjuds utvecklande och varierande arbetsuppgifter hos spännande uppdragsgivare.