Frogpearl AB

Travel for the future

Blogginlägg   •   Apr 08, 2013 11:51 CEST

It gets easier to travel eco friendly as more airlines offer the customers to carbon offset their flights. While carbon offsetting your flight some airlines directly invest the extra amount of money you pay for your ticket to green projects that focus on reducing the environmental impact from flying. A tip is to always check for environmentally friendly options when booking your plane tickets :)

Det blir lättare att flyga miljövänligt då fler och fler flygbolag erbjuder kunderna att koldioxidkompensera sina flygresor. Genom att göra detta investerar dessutom vissa flygbolag de extra pengarna som du betalar för din biljett direkt i gröna projekt – projekt som syftar till att minska flygets miljöpåverkan. Ett tips är att alltid hålla utkik efter miljövänliga alternativ när du bokar dina flygbiljetter :)

_______________________________________________________________________________

Frogpearl blog- a blog about a Frogpearler's passion for pearlsfashionsustainability, friends and reflections. Wearing Frogpearl jewellery is part of your personality- a lifestyle!

Frogpearl blogg - en blogg om en Frogpearler's passion för pärlormodehållbarhet, vänner och reflektioner. Att bära Frogpearl-smycken är en del av din personlighet - en livsstil!