Notified

Vårens öppna utbildningar för kunder och andra som är intresserade av Notified

Blogginlägg   •   Feb 26, 2013 15:35 CET

Bland annat så öppnade vi upp vårt Stockholmskontor i september 2012, vi har lanserat många nya funktioner i verktyget som har uppskattats väldigt mycket av våra användare.

Vi har fått förtroendet av väldigt många nya kommunikatörer, marknadschefer, kundtjänstchefer, webbanalytiker att hjälpa dem med att bevaka och analysera sina varumärken, branscher och konkurrenter. Vi har blivit en viktig partner som levererar väldigt mycket insikter och förståelse med data som grund från digitala medier till alla våra användare.

Vi är väldigt glada över att våra användare har börjat kalla Notified för sin ”Insiktsmaskin” och inte sitt omvärldsbevakningverktyg.

Vi har under sista året pratat väldigt mycket med våra användare om att börja jobba med något som en av våra kollegor Martin Garbarczyk kallar för Reversed PR.

Martin pratar ofta och mycket om hur viktigt det är att förstå vikten och den stora potentialen som finns om man jobbar med sin informationssamling på ett affärsdrivande sätt. Det handlar om att agera på data och att helt enkelt förstå skillnaderna i vad som sker när man jobbar reaktivt och proaktivt i sitt kommunikationsarbete,. Detta sker  främst i de sociala medierna.

Vi har under hösten sett en tydlig trend bland våra användare som vi är väldigt glada över att se och det är att många Kundservice/tjänst avdelningar som är inne och jobbar i Notified. Vi vill säga att Support- Kundtjänstavdelningar har en stor inverkan på ett företags PR-arbete idag och att det finns väldigt många möjligheter att  praktisera det mest väsentliga inom Reversed PR.

Vi har lyssnat in alla önskemål från er användare och kommer nu börja med att hålla öppna utbildningar i Stockholm under våren. De är öppna för alla som använder Notified idag, men även för alla de som är intresserade av att se och lära hur företag jobbar med Notified. Tanken är att ni användare ska få tillfällen där ni kan träffa varandra, dela utmaningar och idéer med varandra och förhoppningsvis få inspiration på hur ni kan ta ert arbete med Notified till nästa nivå.

Utbildningarna hålls på vårt kontor på Tjärhovsgatan 21A som ligger uppe på Söder. Varje utbildningstillfälle kommer att ca 90 minuter. Vi har 8 platser på varje session och det är först till kvarn principen som gäller för att få sin plats. Det är givetvis gratis att vara med och närvara.

Mars:
Tisdagen den 12:e kl 09.00 - 10.30
Tisdag den 26:e kl 09.00 - 10.30

April:
Tisdag den 9:e kl 09.00 - 10.30
Torsdagen den 25:e kl 09.00 - 10.30

Maj:Torsdag den 2:a kl 09.00 - 10.30
Onsdag den 15:e kl 09.00 - 10.30
Torsdag den 23:e kl 9.00 – 10.30

Anmälan görs via mail till vår Succes Manager Sofie på sofie.strom@notified.com
@SofieStrom

VARMT VÄLKOMNA!