AKIRUM

VI FLYTT INT´ MEN VI FLYTT

Blogginlägg   •   Nov 16, 2011 11:04 CET

ÄNTLIGEN säger jag, får jag chansen att jobba i min födelsestad Boden. Tänka sig, efter så många år i exil…

Det här blir både roligt, spännande och känns värdefullt. Jag har hittills utbildat och föreläst om Medveten Andning i drygt ett år, men fr.o.m. 1 december kommer jag att ta emot kunder/klienter för personlig träning – PT Medveten Andning, där PT står just för Personlig Träning.

Jag kommer att finnas hos Monica Kolm-Sandström, LugnochRo i Boden. Monica  är utbildad i Lotorpsmetoden, som är en mycket effektiv metod för att behandla andningsproblem. Bygger på manuella behandlingsmetoder. Har mycket gott resultat mot bl.a hosta, doftallergi, parfymallergi, astmaliknande åkommor där astma inte konstaterats. Vi kommer helt klart att komplettera varandra då det gäller att hjälpa människor med olika andningsproblem.

Monica är för övrigt den mest välutbildade friskvårdsterapeuten jag känner till här uppe i norr. Tänk er sjuksköterska och barnmorska i botten, med allt vad det innebär av kunskap och praktik. Sedan utbildning inom olika massagediscipliner.

Eftersom jag dessutom bokat och fått flera massager hos Monica, vet jag att hon är toppen! Som grädde på moset erbjuder LugnochRo även Detox fotbad och Floating (som jag också testat). Snacka om komplett terapeut – som dessutom utbildar sig kontinuerligt :-)

Nu kan jag ”krypa in” under den härliga devisen som möter besökarna på LugnochRo:

Här inne råder lugn och ro – lämna stressen på vår förstubro.

Testa mig som PT Medveten Andning. Just nu bjuds du på Introduktionspris 300 kr

Christina Sandström