Rebuz Kidz

Vi fortsätter vecka 24 med superlåga priser på Quiksilver och Roxy.

Blogginlägg   •   Jun 11, 2014 08:48 CEST

Vi har kanon priser på Quiksilver badbyxor även denna vecka. Skynda in och fynda det är först till kvarn som gäller på dessa super coola badbyxor.Tänkte passa på att tipsa lite om Quiksilvers lillasyster Roxy, som är lika populärt som sin storebror med kanon kvalitet samt otroligt fina kläder i alla olika färger och former. Storlekarna börjar från 3 månader upp till 7 år. Att notera är att storlekarna är något små när det kommer till baddräkt, så vi rekommenderar att ni kontaktar oss om ni funderar på en sådan. för telefon, sehttp://www.rebuzkidz.se (längst ner på webbutiken)

Roxy är ett Australiensiskt klädmärke för tjejer och även ”lillasyster” till det välkända klädmärket Quiksilver. Märket startades 1990 och har en hjärtformad logotyp, bestående av två kopior av storebrors logo. Roxy blev rekordsnabbt en succè. Precis som Quiksilver så började Roxys kollektioner enbart med badkläder, men så snabbt som ett år efter start så började dom lansera även en sportkollektion som fortsatte med jeans, tröjor, t-shirts mm.
Roxy är ett märke för dig som gillar färgglada och surfinspirerad design och vill ha marknadens bästa badkläder.
Från och med våren 2009 så finns även babykläder från Quiksilver och Roxy med allt i från hoods, jeans, bodies, t-shirts m.m. Mer än hälften av kollektionen är gjord i ekologisk bomull som går väl ihop med företagets övriga engagemang för världens klimat och natur.

Quiksilver och Roxy kommer ut med två kollektioner per år en i juli-augusti och en i februari. Vårens kollektioner är innehåller t-shirts, hoods, badshorts, kepsar m.m och höstens vinterkläder, tjocka hoods, jeans m.m.
Vill passa på att tipsa om att vi har massor med härliga somarklänningar från Roxy. Kom in och fynda redan idag.

Gå in påhttp://www.rebuzkidz.se och sök på Roxy eller Quiksilver så kommer du rätt direkt.

För quicksilver anges rabattkod Q50silver, och för Roxy behövs inga koder då alla priser redan är ändrade i butiken.