Mindhouse Park AB

Vi hälsar er varmt välkomna till Tällberg!

Blogginlägg   •   Jul 26, 2013 11:23 CEST

I korthet vill vi påvisa att mässhallen redan är fullbokad med 44 företag, bl.a. Gamesa, Enercon, Energimyndigheten, Elektroskandia samt High Voltage Valley.
Till detta kan vi erbjuda er inte mindre än 36 seminarier att välja mellan. Bo Strandberg, Isadora Wronski, Lars Andersson, Agneta Wieslander samt Henrik Aleryd är några exempel på föreläsare som kommer berika programmet på MPR 2013.

Vi satsar stort på vindkraft, vattenkraft och solenergi. För att göra MPR 2013 till Sveriges bredaste branschmässa har vi lagt till ytterligare fyra segment; Elproduktion/Elhandel/Elnät, Drift & Underhåll, Utbildning/Kompetens/Arbetsmiljö, Miljö & Klimat.

ATT DELTA PÅ MPR 2013 KOSTAR 2495 KR EXKLUSIVE MOMS OCH DÅ INGÅR FÖLJANDE: Entré till mässhallen, fria seminarier, lunch samt förmiddags- och eftermiddagskaffe med tilltugg under två dagar. Det kommer även finnas tillgång till en Business Lounge där ni utan kostnad kan genomföra egna möten med intressanta företag och personer.

På vår hemsida kan du läsa mer om utställarna, föreläsarna samt göra din anmälan. I din anmälan kan du också boka plats på kvälls- eventet MPR 2013 Mingel & Middag. Umgås, nätverka och bli underhållen! Mer information finns på www.mindhousepark.org. Vi finns även på Mynewsdesk med pressmeddelande, nyheter och information.
Sök efter Mindhouse Park direkt på www.mynewsdesk.com.

Välkomna att ta kontakt med oss för anmälan eller eventuella frågor!

Christer Lindh
Marknadsansvarig, Mindhouse Park Renewable Energy 2013