Nature Cosmetic Group of Swedish Lapland AB

Vi har haft besök av H.K.H. Kronprinsessan Victoria

Blogginlägg   •   Feb 06, 2011 16:45 CET

Klockan 16.20 idag den 3 februari anlände H.K.H. Kronprinsessan Victoria till c/o GERD och Skönhetsfabriken.

Kronprinsessan kom i  sällskap av landshövding Per-Ola Eriksson, Jokkmokks kommunalråd Stefan Andersson och sin adjutant.

En mer avslappnad Kronprinsessa tror vi att man får leta efter. Kronprinsessan var på ett strålande humör och tog alla närvarande i hand, skrattade och bjöd verkligen på sig själv. I doftbaren fick Kronprinsessan själv blanda, från grunden av, två flaskor BLUEBERRY QUEEN VERY SPECIAL EDITION och fick samtidigt lära sig mer om företaget Nature Cosmetic Group of Swedish Lapland AB samt om ekologiska skönhets- och hudvårdsprodukter.

Den ena flaskan fick Kronprinsessan med sig hem (hon åkte direkt hem till Stockholm efter besöket hos c/o GERD) och den andra fick vi på c/o GERD behålla själva. Dagen till ära hade vi gjort en särskild etikett, det var ju en VERY SPECIAL EDITION, till flaskorna som Kronprinsessan tillverkade.

Nu kanske ni tror att vi gjorde det lätt för henne, men vi ville verkligen att Kronprinsessan skulle få känna att c/o GERD’s produkter är riktiga hantverk, därför fick Kronprinsessan själv mäta upp alla de tio ingredienserna som ingår i Blueberry Queen. Hon avslutade tillverkningen med att själv sätta på etiketterna till de två flaskorna och försluta dem behörigt.