AKIRUM

VI TÄNDER ETT LJUS I ADVENT

Blogginlägg   •   Nov 27, 2011 16:14 CET

Många av oss tänder ljus den 1:a Advent. Det är en härlig känsla att julen närmar sig och vi behöver så väl ljuset nu när vi är inne i den mörka årstiden. Själv har jag följt traditione och pyntat bara litegrann, för att öka på med pyntet när vi kommer närmare Julafton…

Det är så mycket annat som sysselsätter sinnet just nu. Kalendern visar på flera evenemang/arrangemang som jag ska vara med på och det innebär massor av planering i förväg. Roligt är det

1 december
Inflyttning hos Monica Kolm-Sandström, LugnochRo på Lulevägen 24A i Boden. Där kommer jag att finnas till att börja med 1 dag i veckan för att ta emot kunder/klienter som vill lära sig att andas effektivt för ett längre och friskare liv.

7 december
Då är det dags för Julmingel i lugn och ro…  Med öppet hus 18.30 – 21.00. Massor av julkul blir det. Tävlingar, Julfika och försäljning. Hos LugnochRo på Lulevägen 24A.

10 – 11 december
Då finns jag i Kyrkstuga 16 under den traditionella julmarknaden i Boden. Ännu mera julkul och många julklappar att fynda. Vi är flera i Kyrkstuga 16 och här hittar besökaren: Droppen som stärker kroppen, Massagedelfiner, Barnkläder Zinnus design, Stickat, Bivaxsalva, Presentförpackningar med biprodukter, Honungstvålar, Honungssenap, Honey Bars te, FLP AloeVera produkter, NuSkin SPA-apparat plus NuSkin kropps- och hårvård. Etc. etc.

Har du missat HÄLSOFOKUS tävlingar?

Ha nu en riktigt skön fortsättning på 1:a Advent

Christina Sandström