IL Recycling

VILL DU BÖRJA ÅTERVINNA MEN VET INTE HUR?

Blogginlägg   •   Aug 02, 2013 08:11 CEST

Låt oss hjälpa dig. Vi har kunskap och erfarenhet av alla typer av verksamheter – från cirkusar med containrar fulla av elefantbajs och popcornpåsar till små tipsbutiker med färdigskrapade trisslotter och travblanketter i papperskorgen.

Att återvinning inte är något hokus pokus är vi helt säkra på och vi hjälper dig gärna med rådgivning om hur du och ditt företag kan börja återvinna. Under den här sommaren erbjuder vi alla typer av företag och verksamheter en kostnadsfri rådgivning som ger bästa möjliga start för att börja återvinna. Om vi dessutom tillsammans tar ett helhetsgrepp kring er återvinning finns chansen att bli certifierad enligt vår metod för 360°återvinning. Det ger dig och ditt företag något att visa upp, berätta om och vara stolta över.

Intresseanmälan för den kostnadsfria rådgivningen kan du göra här eller varför inte kontakta oss på recycling@ilrecycling.com. Det går även att ringa oss på 010-452 50 00så kopplar vi dig till vår kundservice.

Vi ser fram emot att prata återvinning med dig!

- önskar vi på IL Recycling