Fjäderholmarnas Krog AB

Vinn skärgårdsmiddag för två på Fjäderholmarnas Krog

Blogginlägg   •   Maj 08, 2014 15:41 CEST

I vinsten ingår trerättersmiddag på Fjäderholmarnas krog och båtresa med Strömma tur/retur. Totalt värde ca 1950 kr.

Den svenska Sommaren i Stockholms skärgård är magisk och rymmer hundratusentals minnen. Nu kan du dela ditt bästa, mest minnesvärda eller annorlunda skärgårdsminne och samtidigt  tävla om en helkväll med trerätters middag för två personer på Fjäderholmarnas Krog, en kväll som kan bli ytterligare ett minne för livet.

Fjäderholmarnas Krog, med omnämnande i Guide Michelin, är en oas där du njuter av vällagad mat och idyllisk skärgårdsmiljö, med utsikt över Stockholms hamninlopp. En 30 minuters båttur tar dig från stadens puls i city direkt till Stockholms närmsta skärgårdskrog.

I vinsten ingår en trerätters middag för två personer på Fjäderholmarnas krog samt båtresa med Strömma tur/retur. Totalt värde ca 1950 kr.

Till tävlingen: http://bit.ly/skargardsminne

Gilla Fjäderholnarnas Krog på Facebook och dela din berättelse idag!
(Sista dagen att tävla är den 31 maj.)

Om Fjäderholmarnas Krog

Fjäderholmarnas krog brukar kallas Stockholms närmaste skärgårdskrog och du förstår varför när du kommer hit. Krogen, med sina ljusa lokaler, är belägen vid en av Fjäderholmarnas gästhamnar med en närmast oslagbar utsikt över Stockholms hamninlopp.

Krogen byggdes 1985 och har sedan dess blivit en riktig skärgårdsklassiker. Här serveras klassiska svenska skärgårdsrätter med de finaste råvarorna säsongen har att erbjuda och härliga smaker från den svenska sommaren. På Fjäderholmarnas krog serverar vi omsorgsfullt lagad mat i toppklass. Krogen finns omnämnd i Guide Michelin och har fått Bib Gourmand många år i rad, en utmärkelse som endast få svenska krogar har fått. Våra honnörsord är kvalitet och tradition.

Om Strömma Turism & Sjöfart

Strömma Turism & Sjöfart är ett av Nordens största upplevelseföretag med fokus på rundturer med båt och buss samt aktiviteter i fjällen. Visionen är att skapa upplevelser som ger minnen för livet. Verksamheten bedrivs främst i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingfors, Köpenhamn och Oslo under kända varumärken som bland andra Strömma Kanalbolaget, Vaxholms Kastell, Paddanbåtarna, Rederi AB Göta Kanal, Open Top Tours, Canal Tours, Vikingbus och Helsinki Expert. Läs mer på www.stromma.se

Turen som går till Fjäderholmarna.