Visavi Group

Visavi Group ökar sin närvaro inom mikrolån

Blog post   •   Jun 26, 2013 10:16 CEST

Visavi Group har under årets två första kvartal markant stärkt sina positioner inom segmentet mikrolån. Vi har under top sökorden sms lån och smslån säkerställt våra positioner och känner oss i skrivande stund trygga med dom placeringar vi förfogar över!

Som en naturlig del i den redan framgångsrika satsningen väljer vi nu att ytterligare förfina oss i dom nischade sökorden som förhoppningsvis kommer ge en lika bra avkastning som tidigare projekt! Efter att ha studerat marknaden och har vi mycket tack vare Google Analytics rapporter beslutat oss för att satsa på kunder med betalningsanmärkningar.

Ett av dom flaggskepp som i veckan lanseras är sms-lån-betalningsanmärkning.se där tanken är att inom några månader tillsammans med vårt befintliga länknätverk placera oss på tillfredsställande positioner i googles organiska träfflista.

Hurvida dessa besökare konverterar återstår att se, vi själva anser oss nöjda med den grafiska idenitet sajten förmedlar.