BLÜCHERs rostfria avvattningssystem visas på VA-mässan

BLÜCHERs rostfria avvattningssystem visas på VA-mässan

BLÜCHER EuroPipe - Rostfritt avloppsrör för stambytet

BLÜCHER EuroPipe är ett brett produktprogram med tysta, brandklassade och korrosionsbeständiga avloppsrör och -delar av rosfritt stål i dimensionerna 50-250 mm. Med sin låga vikt och långa livslängd är BLÜCHER EuroPipe ett lätt val för stambyten i bostäder såväl som inom storkök och industri. Rörsystemet kan läggas såväl ovan som under mark, och lämpar sig också till avvattning av broar. Vi kommer att visa upp EuroPipe rör och rördelar i vår monter, och även vårt effektiva råttstopp, som hindrar råttornas framkomst i rören.

BLÜCHER Industrial - till storkök och industrier

BLÜCHER Industribrunnar och golvrännor omfattar produkter med stor volym och hög kapacitet för stora mängder vatten. Vi har ett gediget produktprogram med golvbrunnar och rännor som kan anslutas till olika typer av golv, och ett brett sortiment av komplement som t ex våra silkorgar och sandfång som alla bidrar till en enklare rengöring och en bibehållen hygien i våra produkter. Bland vårt sortiment av industribrunnar återfinns våra takbrunnar och terrassbrunnar i olika storlekar, som är avsedda för avvattning av takterrasser och innergårdar.

Meadrain Markrännor

Våra markrännor Meadrain i polymerbetong täcker in ett flertal avvattningsfall. Markrännorna finns i olika bredder och längder, anpassade till olika belastningsklasser som tung och lätt trafik. Meadrain markrännor återfinns på många gator, torg och parkeringsplatser, bland annat på parkeringar till Citygross och IKEAs varuhus.

Referenser

Våra produkter återfinns i livsmedelsfabriker, storkök, köpcentrum, sjukhus, på parkeringar och broar, för att bara nämna några av de ställen som har valt ett avvattningssystem i rostfritt stål från BLÜCHER. Vi har internationella referenser som Coca Cola, Mc Donald's och Pfizer, men framförallt är vi stola över att ha levererat till företag i Sverige som IKEA, Astra Zeneca, MAXI ICA Stormarknad och Santa Maria.

BLÜCHER Sweden AB

Sedan 1965 har BLÜCHER utvecklats till en av Europas ledande tillverkare av rostfria avvattningssystem. Vi tillverkar och levererar golvbrunnar, rörsystem, golvrännor och tillbehör, samtidigt som vi bistår våra kunder med lösningar inom avvattning i hemmet såväl som i kommersiella, industriella och marina miljöer. BLÜCHER finns representerat i elva europeiska länder. Företagets huvudkontor och produktion ligger i västra Danmark. I Sverige har vi vårt huvudkontor i Kalmar, och försäljningskontor belägna i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Välkommen till vår monter! Vi finns i monter nr C10:49