Smarta matlådan snackDISC sätter snurr på varje mellanmål

Snack DISC - En lekfull måltidsbox för barn

SnackDISC är en rolig matlåda för barn som sätter snurr på varje mellanmål! Denna smarta lunchlåda med roterande fack är en patenterad design från svenska märket Carl Oscar. Matlådan har en smidig öppning och fem fack för till exempel morotsstavar, gurkbitar, nötter, frukt och bär! Perfekt till utflykten, tågresan, bilturen och kanske shoppingrundan för att hålla barnet mätt och sysselsatt under tiden.

I sortimentet från Carl Oscar finns även termosflaskan TEMPflask, en vattenflaska för barn med en drickkork med sugrör, N'ice Cup matlåda med kyllock samt CUTElery multibestick, även kallade spork och skaffel - en kombinerad sked och gaffel helt enkelt!

Du hittar Bluebox sortiment från Carl Oscar här.

För fler bilder, kontakta gärna vår grafiker Ida på ia@bluebox.se

Taggar

Maria Björkholtz