7 fina presenttips till Alla hjärtans dag!

Fredagen den 14 februari är Alla hjärtans dag. Bluebox.se har roliga och fina presenter till alla. Du kan välja att skicka presenten direkt till mottagaren, inslagen och klar. Hälsningskort finns att välja i kassan.

​Fyll-i-bok - Till dig - Fyll i boken med text och bilder och berätta för någon hur mycket du tycker om dem!

​Citattavla med låttext - Kent - En vitmålad liten trätavla med citat från låten "Utan dina andetag" av Kent. En citattavla är en fin inredningsdetalj i hemmet, och kan hängas på väggen, placeras på en tavellist eller i en bokhylla.

​Vetevärmare - Hjärta i linnetyg - Ge bort ett värmande vetehjärta i finaste linne till någon du tycker om

​Presentlåda - Kärlek - Överraska din älskling eller en kär vän med en lyxig gift box - fylld med utvalda godsaker! Detta stora gåvoset har allt och lite till när du vill uppvakta någon med det lilla extra.

​Skrapaffisch - 100 dates - Denna skrapposter inspirerar er till 100 roliga dejter och utmanar er att utforska nya platser och aktiviteter tillsammans. Alltså inte bara fika, gå en promenad och att ta en öl... Nej, detta är en bucket list över dejter som kommer ge er minnen för livet och hjälpa er att hålla gnistan vid liv!

​Sällskapsspel - Älskling - Älskling innehåller över 300 roliga, spännande, intressanta och oväntade frågor som kommer lära dig det mesta om din partner, dig själv och ert förhållande, samtidigt som ni har fantastiskt kul!

​Chokladfondue set - Snyggt fondueset i glas och bambu, med fyra fonduegafflar!

Du hittar fler Alla hjärtans dag-presenter ​här

• fest