8 härliga presenttips till Mors dag

Snart är det Mors dag! Den 28 maj är det världens bästa mammas dag, såklart ska hon hyllas med kramar, uppskattande ord och en fin present. Låt henne vakna varje morgon med citatet "I´m a mum, what´s your superpower?" på muggen. Överraska den resglada mamman med fodral till passet och bagagetag, eller varför inte en snabbtorkande och praktisk resehandduk.

Mugg: I´m a mum - what´s your super power? - Fin keramikmugg till alla supermammor

Matchande passfodral och bagagebricka. Resan blir ännu roligare med fina detaljer.

Kompressionsstrumpor. Prickiga stödstrumpor som ger bättre välbefinnande för benen!

Tränings- och resehandduk som är lätt att packa ner och torkar på bara några minuter.

Rivsalt - salta maten med egenrivet salt med spännande smaker! Rivjärnet tillsammans med saltet blir dessutom en snygg inredningsdetalj.

Diamantiskuber. Kyl din dryck med återanvändbara iskuber som inte smälter!

Klinta massageljus och doftpinnar. Ett fint presentset med doftpinnar och två massage- och doftljus!

Buddha board - Skapa vackra och rogivande bilder med vatten!

Skicka din present hem till dig själv, eller välj att skicka den direkt hem till mamma. Hälsningskort går att välja i kassan. Bestäm själv när din Mors dag-present ska postas från oss och om du vill ha lite marginal i posthanteringen, välj 22/5 eller tidigare.

Se alla tips på Mors dag-presenter här!