Här är årets roligaste julklappar

Julen närmar sig med stormsteg och i vanlig ordning laddar vi upp med roliga och smarta julklappar! Vad sägs om en trendig monstera-slev, glitter till prosecco, en retro spelkonsol, bok med lifehacks eller en korthållare med inbyggd powerbank och RFID-skydd?

Slev - Monstera blad. Denna stora slev är formad som ett trendigt monsterablad. Lik en riktig monstera har sleven hål i bladet, så att överflödig vätska rinner av innan maten hamnar på tallriken. En hålslev helt enkelt!

Korthållare med powerbank. Håll din mobiltelefon laddad och dina kontokort skyddade i denna smarta korthållare, utrustad med RFID-blockning och nödladdare!

Spelkonsol - Arcade Classics. Retro konsol i fickformat med hela 150 arkadspel! Mini-konsolen är ca 10 x 5 cm och batteridriven. Innehåller spel inom kategorier som Action, Puzzle, Shooting, Sports, Fighting och Racing.

Glitterpulver till bakning & drinkar. Ätbart glitterpulver kan användas till allt från gnistrande garnering på efterrätter till magiskt skimrande prosecco-glitter! Kul present till den pyssliga, eller den som vill ha extra glammiga drinkar!

Bok - Lifehacks. Bok med smarta knep för att överleva vardagen! Innehåller lifehacks inom allt från kök, hushåll, trädgård, husmorstips, hälsa, skönhet, fest, elektronik, resehacks, samt hacks för småbarnsföräldrar.

Se fler julklappar här

För fler högupplösta bilder, kontakta vår grafiker Ida på ia@bluebox.se

• Detaljhandel