Överraska mamma på Mors dag 27/5 – Bluebox.se har presenterna!

Bluebox.se kan man snabbt och enkelt klicka hem prylar och presenter. Inför Mors dag finns en inspirerande sida med massor av mammapresenter. Kunden kan välja till presentinslagning och fina hälsningskort, samt välja att skicka paketet direkt hem till sin mamma eller till sig själv.

- Hos oss finns både klassiska och annorlunda presenter, säger Charlotta Lannerheim, VD på Bluebox.se. Allt från choklad i fina askar, gourmetlakrits och lyxiga Kusmi-teer till roliga plantpåsar, smart smyckesförvaring, fina tvålar och tjusiga hudvårdsset. Allt för att skämma bort alla mammor lite extra!

Populära presenter inför Mors dag är halsbandet med ängel, porslin och handdukar från PiP Studio och fyll-i-boken Kära mamma som man fyller med bilder och minnen. Vill man ge bort en personlig gåva är boken perfekt!

Se alla Mors dag-presenter på Bluebox.se här:

Nedan hittar du högupplösta, Mors dag-relaterade bilder. Kontakta Stina på sn@bluebox.se om du önskar fler!