Snart Black Friday!

Pressmeddelande   •   Nov 20, 2018 14:00 CET

På fredag är det dags för Black Friday! Vi inleder julhandeln med rabatt på hela sortimentet i tre dagar!

Fredag till söndag har vi 15% rabatt på hela sortimentet. Erbjudandet gäller fram till midnatt på söndag och så länge lagret räcker. Rabatten dras av i kassan, ingen kod behövs.

Besök bluebox.se här!

Vi reserverar oss för slutförsäljning - först till kvarn! Gäller ej i kombination med andra rabatter/rabattkoder.

Black Friday härstammar från USA och inträffar den sista fredagen i november. Traditionellt markerar dagen att julhandeln inleds. Många butiker har öppet sent och har prissänkningar eller specialerbjudanden.

Kommentarer (0)

Kommentera