Värmland minglar 12 Oktober

Pressmeddelande   •   Okt 20, 2010 10:47 CEST

En kväll fylld av affärsmöjligheter med många företag inbokade, vid senaste tillställningen kom det drygt 100 och vi vet att det blir betydligt fler den här kvällen. Företag från hela Värmland är anmälda, tyngdpunkten kommer naturligt från Karlstad, men även från Kristinehamn och Arvika. Det blir föreläsningar i relationsmarknadsföring, underhållning av husband, god mat och många glada nätverkare. Målet är att generera en avslappnad atmosfär där vi genom att lära känna varandra skapar nya relationer och samarbetsmöjligheter för mer affärer.

En mycket populär och inspirerande föredragshållare, Mikael Espenkrona VD för Dialect i Väst, öppningstalar och föreläser om Nätverkarens 10 budord.

Relationsmarknadsföring och affärsmöjligheter genom rekommendationer är kostnadseffektivt och tidsbesparande. Det vet inte minst de drygt 100 medlemmarna i BNI Värmland, som står bakom detta event. Projektledare Mattias Ljungdahl kan nöjt konstatera att intresset för den här kvällen är stort, inte minst tack vare det lyckade eventet under internationella nätverkarveckan.

BNI Värmland har ett 100-tal aktiva medlemmar, med mål att skapa mer affärer för sina företag. Under 2009 var det ca 50 medlemmar och affärer för mer än 20 milj kronor kunde relateras till medlemsskapet.

Kommentarer (0)