Slipade hantverkare gör golvrenoveringen smidig

Endast proffsen vet vad som är bäst för en trist parkett

Oavsett om det är kocken på restaurangen vi går till när vi tröttnat på vår egen matlagning, artisten vars konstverk vi hänger på väggen när våra egna inte håller måttet eller frisören vi går till när vi vill ha mer än vår egen styling; i många lägen litar vi på att experten som utvecklat sina färdigheter gör det bästa jobbet.

Och när det gäller dina trägolv kan du som husägare lita på golvproffsen – både vid val av produkter och på hantverkarens färdigheter och kunskap kring vad just ditt trägolv behöver. Bona bildar tillsammans med sina specialutbildade Bona Certified Craftsmen det perfekta teamet som kan ge nytt liv till dina matta, slitna parkettgolv. Alla Bonas certifierade hantverkare är handplockade fackmän som är utbildade i att använda hela Bona System på dina trägolv och trädäck. Certifierade och utbildade kan de skapa hållbara och vackra trägolv med hänsyn till både människa och miljö. Alla Bona Certified Craftsmen slipar dina trägolv dammfritt, så du behöver inte täcka över något, ta ner saker från väggarna eller rengöra allt uppifrån och ner när de är klara med jobbet. De ger dig en smidig renovering helt enkelt!

-Vi har nu 42 certifierade hantverkare på 32 företag runt om i Sverige. Det är skickliga golvslipare som enbart arbetar med Bonas miljösmarta produkter för trägolv, för att kunna ge kunden bästa möjliga, hållbara resultat, säger Joakim Malmsten, försäljningschef Bona Nordic

Bona Certified Craftsmen utbildas löpande för att hålla sig uppdaterade kring bästa praxis i golvbranschen. Vi utvärderar varje enskild hantverkare för att de säkert ska leverera bästa möjliga resultat för dina trägolv. Och vill du ta kreativiteten ett steg längre kan våra hantverkare även erbjuda möjligheten att ändra nyans på dina trägolv och ditt trädäck, och på sätt skapa en helt ny känsla i rummet!

Alla Bonas certifierade hantverkare slipar dammfritt. Dammsugaren Bona DCS avlägsnar nästan allt damm när trägolvet slipas. Faktiskt ända upp till 99,8 % av dammpartiklarna i luften jämfört med vanliga slipprocesser.

Låt en Bona Certified Craftsman ta hand om den största investeringen i ditt hem och lita på att jobbet, från golvslipning till underhåll, blir väl utfört. Varje gång.

Hitta din certifierade hantverkare på bona.com

Följ oss på Facebook: Bona Global Sweden