Livebookings fem bästa restauranger i februari

De fem restauranger som har fått högst betyg enligt Barometern i februari är:

1. Gastrologik, Stockholm: 9,44
2. Fäviken Magasinet, Järpen: 9,26
3. Linnéa art restaurant, Göteborg: 9,19
4. La Tentazione, Stockholm: 9,04
5. Ågatan 3, Örebro: 8,9

Dessa fem restauranger har fått bäst omdömen enligt Livebookings Barometer i februari. Undersökningen baseras på gästernas omdömen avseende generellt intryck, mat och dryck, service och rekommendation. Kriteriet för att komma med bland topp fem är minst 20 svar.

• linnéa art restaurant
  • ågatan 3
  • fäviken magasinet
  • gastrologik
  • barometer
  • La Tentazione

Livebookings har världens enda globala och webbaserade restaurangtjänst för bokning och marknadsföring. Vi levererar över en miljon gäster varje månad till 8 000 restauranger, bland annat Grill, Mathias Dahlgren Matbaren, Eriks Gondolen, Sturehof, Riche, Berns Asiatiska, East och Gordon Ramsey Holdings. Med vårt bokningsverktyg kan restauranger erbjuda sina gäster att enkelt och kostnadsfritt boka bord på nätet, samtidigt som de kan hantera bokningarna effektivt och bygga upp en värdefull kunddatabas. Vi stödjer aktivt våra kunder med specialerbjudanden, nätkampanjer och annat som lockar nya gäster och behåller de gamla. Vår konsumentsajt Bookatable.com och vårt nätverk med över 300 distributionspartner, t.ex. lastminute.com, Eniro.se och Restaurangguiden, ser till att våra erbjudanden når vitt och brett.

Företaget har sin bas i London med kontor över hela Europa och USA. Med kunder i 23 länder är Livebookings det ledande nätbokningsföretaget i Europa. Det övergripande målet är att kunderna ska öka sin lönsamhet och fler ska upptäcka hur trevligt det är att äta ute.