Sofi Fahrman special edition tillsammans med Bookbinders Design

Bookbinders Design presenterar stolt en specialutgåva av skrivböcker i samarbete med Sofi Fahrman. Vi har låtit Sofi handplocka sina favoritböcker som vi sedan präglat med motton som ligger henne varmt om hjärtat. Här återfinner vi bland andra det citat som kommit att bli synonymt med hela hennes karriär, If You Snooze You Lose.

– ”Sofi är en fantastisk och inspirerande entreprenör som alltid talat varmt om våra produkter, och när Sofi använt sina personliga böcker har vi sett ett genomslag i sociala medier. Därför är vi väldigt glada att kunna presentera dessa skrivböcker med präglade citat då det är något som går att återfinna i vårt ordinarie sortiment. När nu citaten och böckerna är utvalda av Sofi Fahrman blir det någonting alldeles extra”, säger Sanna Carlsson som är Brand Manager på Bookbinders Design

– ”Anteckningsboken är min bästa business accessoar. Jag tror på att sätta ord på drömmar. Att anteckna visioner och vad som inspirerar mig. Jag är väldigt glad över att tillsammans med Bookbinders Design kunna erbjuda ett urval av mina favoriter präglade med motton som jag själv lever efter!”  – Sofi Fahrman