Bosch hushållsprodukter i topp hos Råd & Rön

Pressmeddelande   •   Jun 07, 2013 15:43 CEST

Bosch hushållsprodukter i topp hos Råd & Rön

Bara under det senaste halvåret har flera av Bosch produkter utsetts till ”Bäst i test” av den viktiga tidningen Råd & Rön som utför oberoende konsumentester. Utöver ”Bäst i test” har Bosch produkter också utsetts till ”Bra köp” och ”Bäst betyg” av samma tidning. De prestigefulla utmärkelserna är bevis för Bosch noggranna arbete med att ständigt utveckla produkter av bästa kvalitet.

Att Bosch är ledande när det kommer till teknik, kvalitet och design har flera gånger bevisats i oberoende tester – senast i raden är det den ledande konsumenttidningen Råd & Rön som hyllar en rad olika produkter från Bosch. Bland de oslagbara testvinnarna hittas den kombinerade kylen/frysen KGN36AW32, tvättmaskinen WLO24260BY, diskmaskinen SMU53M72SK, köksmaskinen MUM52120 samt vattenkokaren TWK8611/TWK8613. Det är framför allt produkternas design, tekniska standard och höga kvalitetsintryck som får höga betyg i de olika testerna.

– Det känns fantastiskt roligt att få ett kvitto på att våra produkter är i toppklass. Vi på Bosch arbetar ständigt med att kunna erbjuda produkter av bästa kvalitet. Att den viktiga konsumenttidningen Råd & Rön utser våra produkter till vinnare i flera olika oberoende tester och kategorier är verkligen bevis på att vi jobbar i rätt riktning, säger Maria Ölander, Brand Manager Bosch Home Appliances.

Läs mer om testvinnarna här eller se bifogat dokument: http://www.bosch-home.se/topplacering.html
För bilder: https://www.bshneps.com/main/bsh/image_archive/SearchPage.aspx?brand=1

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Maria Ölander
BSH Home Appliances AB
Brand Manager Bosch Home Appliances
Mobil: 070 - 608 12 85

Mail: maria.olander@bshg.com
Angela Gustafsson-Reden
Bosch SDA Nordic Sales Marketing Manager
Mobil: 070 - 602 45 89
Mail: angela.gustafsson-reden@bshg.com