The Perfect Match – det vita köket är tillbaka

Pressmeddelande   •   Apr 03, 2009 08:30 CEST

Bosch Hushållsapparater lanserar i april sin nya inbyggnadsserie The Perfect Match. Serien är framtagen för att alla delar ska matcha varandra i färg, form och funktion och kombinationsmöjligheterna är näst intill oändliga. Bosch har också gått tillbaka till vad som gav vitvaran dess namn- den vita färgen.

Boschs unika historia och kombination av tysk ingenjörskonst och hållbar design har många gånger skapat ringar på vattnet i vitvarubranschen. Nu är det dags igen, det vita köket är tillbaka.

The Perfect Match kommer nämligen i färgerna vackert högblankt vitt, svart och rostfritt. Men den nya vita färgen har fått en helt ny lyster och finish sedan vi senast såg den i köket. Denna gång levererar den en unik känsla av design och kvalité. Kombinationen hos The Perfect Match med vita färger, dubbla displayer och smakfulla detaljer skapar ett kök med ett modernt, men sobert intryck.

Serien har hundratals produkter i olika färger och former vilket gör att de som går i tankarna att renovera köket lätt kan hitta och fritt kombinera sin unika uppsättning av häll, ugn, mikro, ångugn, fläkt och espressomaskin. Samtliga produkter som med sömlös fogning bidrar till att skapa en helhet i köket.

Inbyggnadsserien The Perfect Match är framtagen i Boschs genomgående filosofi som väger in energieffektivitet, avancerad men lättanvänd teknik och kvalitet. Produkterna är byggda för att hålla en lång tid framöver.

Exempel på produkter från The Perfect Match:
Produktnamn: The Perfect Match, Häll
Artikelnummer: PIB672E14E
Färg: Vit
Bildnummer: 4030, 4041

Produktnamn: The Perfect Match, Ugn
Artikelnummer: HBA761620S
Färg: Vit
Bildnummer: 3861, 4042

Bilder:
Högupplösta bilder kan laddas ner direkt från Bosch bildarkiv:
Bildnummer: 4030, 4041, 3861, 4042