Bosch Rexroth på Underhåll 2012 i Göteborg 13-16 mars

Pressmeddelande   •   Mar 13, 2012 15:08 CET

Idag öppnar Underhåll 2012 på Svenska Mässan i Göteborg, en av svensk industris viktigaste mötesplatser. Självklart finns Bosch Rexroth på plats. Möt vårt service-team och diskutera hur Rexroth kan hjälpa dig att bli mer lönsam inom service och underhåll. Leta efter röda overaller. Vi finns där du är!

Bosch Rexroth är ett komplett automationsföretag som kan ta ett större tekniskt ansvar gentemot sina kunder. Företaget levererar mobil- och industrihydraulik, el-servo och styrteknik, pneumatik samt linjär och montageteknik. Bosch Rexroth The Drive & Control Company, levererar kompletta lösningar för drivning, styrning och linjära rörelser till kunder i ett 80-tal länder. Bosch Rexroth AB har cirka 500 medarbetare och finns på nio orter i Sverige. Huvudkontoret ligger i Älvsjö, utanför Stockholm. För mer information, besök: http://www.boschrexroth.se

Kommentarer (0)

Kommentera