Svenska Spahotell ny partner i nya flygbolaget BRA:s lojalitetsprogram

Nyhet   •   Feb 11, 2016 09:30 CET

Svenska Spahotell blir ny partner i  flygbolaget BRA:s lojalitetsprogram. Med ett 40-tal utvalda spahotell och dagspa från Ystad i söder till Åre i norr finns Svenska Spahotell där BRA:s kunder finns.

"Svenska Spahotell är en perfekt partner till vårt bonusprogram och kommande BRA:s lojalitetsprogram. Många av våra medlemmar har efterfrågat just spahotell där de kan koppla av och komma utanför den hektiska vardagen en stund. Alla hotell och anläggningar i Svenska Spahotell håller hög kvalitet och finns utspridda över hela landet. En perfekt match med vårt linjenät som med 13 destinationer täcker hela Sverige", säger Anette Friberg, ansvarig för Malmö Aviation Bonusprogram.

Samarbetet inleds direkt. Redan idag kan Malmö Aviations Bonusmedlemmar ta del av erbjudanden och använda sina poäng på något av Svenska Spahotells anläggningar eller dagspa runt om i Sverige. I slutet av februari utökas det till att innefatta hela flygbolaget BRA.

"Vi ser fram emot vårt samarbete med BRA, då vi tror att vi kan ha stor glädje av varandra. Våra spahotell och dagspa är spridda runt om i landet precis som BRA:s flygplatsnät. Vi har fantastiska anläggningar som resenärerna kan njuta av när de vill sätta guldkant på sitt resande, både för affärstillfällen och privat. För den som reser mycket och är borta från familjen är det ett utmärkt sätt att plocka ut hotellupplevelser via sina poäng och ta med nära och kära för en härlig helg tillsammans. Det är vetenskapligt bevisat att vi i vår stressfyllda tillvaro mår mycket bättre när vi tar korta pauser i vardagen ofta, istället för långsemestrar som sker mer sällan. Att åka på spa då och då hjälper oss att varva ner och låter hjärnan återhämta sig. Vi hoppas helt enkelt att vi kan få BRA:s resenärer att må lite bättre och unna sig lite mer njutning i tillvaron", säger Sara Hellgren, marknadsansvarig för Svenska Spahotell.

Svenska Spahotell är Sveriges 40 bästa spahotell & dagspa. Från Ystad i söder till Åre i norr. Medlemshotellen består av allt från stora resorthotell, klassiska kurorter, små herrgårdar till dagspaanläggningar. Alla med en unik prägel, men ändå en tydlig gemensam nämnare - kvalitet! Föreningen Svenska Spahotell verkar för att utveckla svenska spabranschen framåt och arbetar för att värna om kvalitativa gästupplevelser.

Läs mer om samarbetet och Malmö Aviation Bonusprogram på: www.malmoaviation.se/bonusprogram

Ytterligare Information, kontakta Anette Friberg, ansvarig Malmö Aviation Bonusprogram på telefon: 070-5662701 eller e-post anette.friberg@malmoaviation.se