Ny VD på Brämhults

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2010 08:59 CEST

Stefan Boström blir ny VD för Brämhults Juice AB från den 1 september.

Med sina drygt 7 år inom företaget har han en gedigen bakgrund i företaget och det unika arbetssätt som präglar det lilla presseriet i Brämhult utanför Borås.

Brämhults pressar frukt och levererar juice till kunder i Sverige, Danmark, Norge och Finland 5 dagar i veckan. De har inget lager av färdigpressad juice, utan allt pressas mot kundernas order.

- Brämhults är ett starkt och spännande varumärke som har hög status hos kvalitetsmedvetna konsumenter i hela Norden. Jag ser stor potential i att tillsammans med Brämhults hängivna och kompententa medarbetare få fler människor att dricka färsk, nypressad juice, säger Stefan Boström.

För mer information, kontakta Stefan Boström, VD på Brämhults (stefan.bostrom@bramhults.se, 0709774520).

Brämhults tillgodoser behovet av färska juicer, smoothies och fruktdrycker i Sverige och övriga Norden. Till Brämhult kommer 400 ton citrusfrukter och morötter i veckan, som pressas och levereras efter beställningar varje arbetsdag. Det finns inget lager med färdig juice; kunderna dricker en juice som är gjord så nära konsumtionstillfället som möjligt, om de inte pressar frukten själva hemma förstås.

Kommentarer (0)