Ny VD på Brämhults

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2010 08:59 CEST

Stefan Boström blir ny VD för Brämhults Juice AB från den 1 september.

Med sina drygt 7 år inom företaget har han en gedigen bakgrund i företaget och det unika arbetssätt som präglar det lilla presseriet i Brämhult utanför Borås.

Brämhults pressar frukt och levererar juice till kunder i Sverige, Danmark, Norge och Finland 5 dagar i veckan. De har inget lager av färdigpressad juice, utan allt pressas mot kundernas order.

- Brämhults är ett starkt och spännande varumärke som har hög status hos kvalitetsmedvetna konsumenter i hela Norden. Jag ser stor potential i att tillsammans med Brämhults hängivna och kompententa medarbetare få fler människor att dricka färsk, nypressad juice, säger Stefan Boström.

För mer information, kontakta Stefan Boström, VD på Brämhults (stefan.bostrom@bramhults.se, 0709774520).

Brämhults tillgodoser behovet av färska juicer, smoothies och fruktdrycker i Sverige och övriga Norden. Till Brämhult kommer 400 ton citrusfrukter och morötter i veckan, som pressas och levereras efter beställningar varje arbetsdag. Det finns inget lager med färdig juice; kunderna dricker en juice som är gjord så nära konsumtionstillfället som möjligt, om de inte pressar frukten själva hemma förstås.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.