Vi rekommenderar Kodmyran

Pressmeddelande   •   Feb 12, 2013 10:31 CET

Att bygga en sökmotoroptimerad webbshop kan vara svårt trots att de flesta system idag är mycket bättre än för några år sedan. Sökmotoroptimering är en grundbult i nästan varje framgångsrik e-handel och idag kan Magnus Bråth, grundare till SEO-bolaget Brath AB, rekommendera Kodmyran i Sundsvall som lösning för E-handel.

- Jag har jobbat med ett stort antal shoppar från Kodmyran och jag har än idag inte sett någon lösning som är bättre, out of the box, än Kodmyrans lösning, säger Bråth.

Magnus Bråth är ett välkänt namn i SEO-världen och utsågs nyligen till den främsta förebilden inom SEO av 43 av Sveriges mest namnkunniga sökmotorkonsulter. En rekommendation av det slaget kan alltså vara viktigt för en aktör som Kodmyran

Det finns en lång rad krav på en webbshop för att den ska vara sökmotoroptimerad och det stannar inte vid hur sajten är byggd. Den enskilt viktigaste faktorn vid sökmotoroptimering är vilka och hur många andra sajter som länkar till dig.

Brath AB är ett nytt, ungt svenskt företag med målsättningen att bli ledande i Sverige på portaler och guider på nätet. För mer information kontakta Magnus Bråth (VD) eller Anna Nyrén Jonsson (på mail.

Kommentarer (0)