Vi välkomnar garderobens nya bästa vän – Brauns snabbaste ångstrykjärn

TexStyle 9 är Brauns första ångstrykjärn utrustat med iCare-teknik som skyddar textilier genom att automatiskt ställa in rätt temperatur för varje tyg. Ångstrykjärnet har även försetts med en 3D BackGlide stryksula vilket gör den till den första av sitt slag som kan stryka över knappar, fickor och dragkedjor utan problem.

Med Brauns TexStyle 9 behöver du inte längre vänta på att järnet värms upp eller svalnar. Och tack vare världens första stryksula med 3D BackGlide-funktion kan du förvänta dig ett perfekt resultat varje gång, oavsett vilket material du stryker.

TexStyle 9 besitter hela 2800 W och har tre stora ångfunktioner, vilket gör den såpass kraftfull att den även kan användas för vertikal ångning. Den har dessutom en automatisk avstängningsfunktion för ökad säkerhet, en precisionsspets för svårtillgängliga områden och större vattentanköppning som gör påfyllningen ännu snabbare. Och med den unika kurvformen garanteras en 360-gradig glidförmåga i alla riktningar – till och med baklänges.

Liksom alla Braunprodukter är TexStyle 9 konstruerad och byggd med tradition av tysk kvalitet, som inte bara uttrycks i ingenjörens engagemang utan också i den passion som Braun har för att skapa perfekta produkter. TexStyle 9 är inget undantag. Den avancerade tekniken blir din garderobs nya bästa vän som kommer att skydda dina kläder och leverera oklanderliga resultat i många år framöver. Rekommenderat pris från 1 200 SEK.

Braun producerar elektriska köksprodukter och strykjärn av högsta kvalitet. Sedan starten i Tyskland 1921 har Brauns produkter varit kända för sin hållbarhet, långa livslängd och innovativa funktion. Med sin moderna design och ständiga strävan att utveckla produkter som effektiviserar hushållsarbetet ligger Braun i framkant för utvecklingen av hushållselektronik. Braun är en del av DeLonghi Group. Besök oss på www.braunhousehold.se