Bravida Fastighetsdrift byter namn till Bravida TSM, Technical Service Management

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2007 13:24 CET

Bravida Fastighetsdrift inom division Stockholm har bytt namn till Bravida TSM (Technical Service Management). Syftet med namnbytet är att få ett starkare varumärke med en tydligare profil.
I samband med namnbytet kommer TSM att erbjuda kunderna ett utökat tjänsteutbud bl.a. inom energiutredningar, driftavtal och energideklarationer av fastigheter.

– Under 2006 har vi arbetat hårt med att skapa en plattform för att kunna leverera en högre kundnytta. Vi har infört ett enhetligt arbetsordersystem (Remotex), organiserat ett professionellt callcenter som fungerar dygnet runt samt höjt den interna kompetensen genom rekrytering av civilingenjörer. Genom vårt nya system kan vi nu leverera enhetlig statistik och återapportering till kunden, säger Kurt Waltersson på Bravida TSM.

Idag erbjuder TSM tjänster inom tillsyn/skötsel, underhåll, jour, energi samt tekniska specialtjänster. Tekniska specialtjänster innebär servicejobb som innehåller mer än en disciplin (el, vs och ventilation) och där kunden även önskar en samordning av dessa.

För ytterligare information kontakta:
Kurt Waltersson, Bravida Sverige AB, Regionchef TSM, tfn 08-695 21 15

Kommentarer (0)