Brewhouse söker kreatörer, konstnärer, designers, musiker och artister!

Brewhouse välkomnar nu alla som verkar inom kulturella och kreativa näringar* att söka till Brewhouse Inkubator. Till oss är du välkommen som är passionerad och vill arbeta hållbart och långsiktigt. Du behöver inte ha startat företag för att gå inkubatorn.

Med den konstnärliga drivkraften i fokus jobbar vi tillsammans aktivt med sälj, marknadsföring, lönsamhetsutveckling och paketering av ditt erbjudande. Vi arbetar med workshopledare och affärsutvecklare som har spetskompetens inom dessa branscher men som även har specifik erfarenhet av kulturella och kreativa näringar.

Som entreprenör i inkubatorn erbjuds du att ta del av hela Brewhouse nätverk. Vi tror på samverkan och att dela med sig av sina erfarenheter, att lyssna och inspireras av varandra.

Utveckla din idé eller projekt i ett kreativt sammanhang, sök till Brewhouse Inkubator senast den 24 maj.

Läs mer på brewhouse.se. Välkommen att ansöka nu!

*KKN; arkitektur, design, film och foto, konst, litteratur, media, mode, musik, måltid, scenkonst samt upplevelsebaserat lärande

Så här säger en inkubatorföretagare om sin tid på Brewhouse:
”Att delta i Brewhouse Inkubator har varit guld värt för mig, en inkubator som förstår vikten av relationer mellan människor och att det är grunden i all business. Att sträva efter att växa tillsammans och dela varandras glädje vid framgång ger enorm boost.”

- Aila Hirvonen, arkitekt, A&EXTENT och Spaces For Senses