Sök till Brewhouse Inkubator senast 29 november

Kreatörer, konstnärer, musiker och artister sökes till Brewhouse Inkubator!

Utveckla din idé i ett kreativt sammanhang - ansök till Brewhouse Inkubator senast den 29 november.

Du som verkar inom kulturella och kreativa näringar kan nu söka till Brewhouse Inkubator. Till oss är du välkommen som är passionerad och vill arbeta hållbart och långsiktigt. Du behöver inte ha startat företag för att gå inkubatorn.

Med den konstnärliga drivkraften i fokus jobbar vi tillsammans aktivt med sälj, marknadsföring, lönsamhetsutveckling och paketering av ditt erbjudande. Vi arbetar med workshopledare och affärsutvecklare som har spetskompetens inom dessa branscher men som även har specifik erfarenhet av kulturella och kreativa näringar.

Som entreprenör i inkubatorn erbjuds du att ta del av hela Brewhouse nätverk. Vi tror på samverkan och att dela med sig av sina erfarenheter, att lyssna och inspireras av varandra.

Ansökningsperiod: 1 november-29 november
Intervjuer: 8-9 december
Start: 1 februari

Läs mer på brewhouse.se och sprid gärna informationen vidare i ditt nätverk. Välkommen att ansöka nu!

Kulturella och kreativa näringar (KKN): Arkitektur • Dataspel • Design och formgivning • Film • Foto • Konst • Kulturarv • Litteratur • Media och marknadskommunikation • Mode • Musik • Måltid • Scenkonst • Slöjd och konsthantverk • Upplevelsebaserat lärande