Briab startar kontor i Dalarna

Briab växer över hela landet och vi är nu mycket glada över att presentera vårt nya kontor i Dalarna.
En lokal närvaro i Dalarna, med utgångspunkt i Falun/Borlänge, skapar nya möjligheter för Briab att ha ett nära samarbete med såväl nya som befintliga kunder i Mellansverige. Kontorsansvarig för Falun/Borlänge blir Johannes S. Näslund som tidigare arbetat på Proak Brandkonsult AB och innan dess produkt- och säkerhetskoncernen Stanley.
Med erfarenhet av att framförallt arbeta tillsammans med slutkund och med ett förvaltningsinriktat synsätt på risker och brandskydd, säger Johannes såhär om satsningen:
”Det ska bli mycket intressant att visa på, och arbeta med, hela den bredd som Briab har i sitt tjänsteutbud. Jag har själv arbetat sedan 2007 som brandkonsult, och att nu få chansen att titta på fler saker som kan skapa nytta för våra kunder känns oerhört inspirerande. Briab är ett företag som satsar stora resurser på innovation, forskning och utveckling. Det betyder att vi hela tiden kan arbeta med de senaste lösningarna och de bästa angreppsätten för att lösa vår kunders utmaningar.
Hör gärna av dig om du har frågor om hur vi kan hjälpa dig att ännu bättre nå och överträffa dina mål.

Johannes S. Näslund
Brandingenjör & Civilingenjör i riskhantering

E-post Johannes.naslund@briab.se
Direkt 070-56 56 502

Briab erbjuder konsulttjänster i form av expertkompetens inom brandskyddsteknisk projektering, riskhantering, brandfarlig vara och systematiskt brandskyddsarbete. Företaget arbetar vidsträckt med utformning av brandsäkra byggnadskonstruktioner och riskhänsyn i verksamheter eller samhällsplanering.

Webb: www.briab.se | E-post: info@briab.se | Tfn: 08-410 102 50