Film om hur, vad och varför du ska mäta kundmöten

Nyhet   •   Maj 06, 2014 08:54 CEST

Bright har tagit fram en film som kort går in på hur, vad och varför vi brinner för att mäta kundkontakter, kundrelationer, kundbemötande, kundupplevelser – kärt barn har många namn. Vi tror på att mäta alla typer av möten oavsett hur de sker via telefon, e-post, chatt eller fysiska möten i butiker, event eller på kontor. Att också jämföra kundernas och medarbetarnas upplevelser inte bara inom, utan också jämfört mot branschen, är något vi vet påverkar möjligheterna till förbättringar.

Vi hoppas att filmen kan förtydliga vad vi på Bright vill skapa - Bättre affärer genom starkare kundrelationer!

Gå in på Brights webbsida och klicka på "Se film" för att se filmen.

Vill du läsa mer om våra tjänster? Läs mer i materialet ”Bright Navigator och Index – ett effektivt sätt att mäta och utveckla kundmötet".