Har ni samma syn på service som kunderna?

Nyhet   •   Dec 11, 2013 09:29 CET

Er kundservice har flera mål. Ni ska svara inom en viss tid. Arbetar ni med försäljning är det också troligt att dina medarbetare har individuella försäljningsmål. Kunderna ska så långt det är möjligt få hjälp med sitt ärende i första kontakten. Som grädde på moset ska de också få erbjudande om något ytterligare än det de ringde om från början.

Det är inte helt ovanligt att företaget har en uppfattning när det gäller vad som ska presteras på kundservice och att kunderna har en helt annan syn på hur verksamheten egentligen fungerar. Ladda ned vårt white paper som berättar om företaget som verklighetsförankrade sina mål genom att börja lyssna på sina kunder och medarbetare.

Klicka dig vidare här för att ta del av materialet.

Mer matnyttig läsning hittar du i vår kunskapsbank.