Nyhet i Bright Navigator: Fråga kunden via SMS!

Nyhet   •   Jun 24, 2013 09:06 CEST

Idag väljer de flesta av Brights kunder att genomföra sina kundundersökningar via telefon- eller e-postenkäter. Nu lanserar vi ytterligare ett sätt att samla in kundernas synpunkter om mötet med företaget. Med vår nya SMS-tjänst kan du skicka ett SMS till kunden som får svara på din undersökning direkt i mobilen. Den nya SMS-tjänsten är ett perfekt alternativ för att genomföra kundundersökningar på för företag som har butiker eller annan kundkontaktskanal. Låt kunderna lämna sina synpunkter på det sätt som passar bäst!

När kunden har besvarat undersökningen, visas svaren självklart direkt i Bright Navigator i realtid.

Har ditt företag en mängd olika kontaktvägar? Ta kontakt med oss på 08-646 14 50 för att få veta mer om hur du kan använda Bright Navigator effektivast över varje kanal.