David på Bright vinnare av Årets Servicedeskmedarbetare 2014!

Pressmeddelande   •   Maj 22, 2014 09:35 CEST

För 20:e gången i rad anordnade Informa IBC konferensen Servicedesk Forum där de delar ut Servicedesk Awards. Brights David Scharfstein är vinnare i kategorin Årets Servicedeskmedarbetare 2014!

– Jag gillar att utmana mig själv och utmärkelsen är verkligen en morot på vägen att bli ännu bättre. Vi har ett bra ledarskap och duktiga kollegor som jobbar för varandra. Samarbete är lika med framgång. Utan dem skulle jag inte ta emot det här priset, säger en segerglad David dagen efter prisutdelningen.

Brights vd Magnus Palm inflikar stolt att Davids utmärkelse är ett kvitto på att Brights egna medarbetare är ambassadörer för arbetssättet de själva vill förmedla till sina kunder.
  – David är en klippa och en glädjespridare här på kontoret vilket smittar av sig både internt och bland våra kunder. Han är verkligen en väldigt värdig vinnare av det här priset.

Nominering till priset Årets Servicedeskmedarbetare 2014, som tilldelats David Scharfstein, Bright Relation lyder:

”Med ett personligt snitt på 97% i Nöjd Kund Index under 2014, mätt direkt efter avslutad kontakt. Och med kundkommentarer som: ”David var jätteprofessionell och kunde verkligen hjälpa mig. Och han var snabb! Tack för honom!” samt ”Bright support är en av de bästa supportgrupperna jag haft kontakt med – och det är många i mitt jobb”. Eftersom Bright jobbar med att mäta, skapa och utveckla kundbemötande, blir David än viktigare som ett gott exempel på att ”vi på Bright, vi lever som vi lär”. Samt att David alltid är flexibel, tydlig, lyhörd och lösningsorienterad både internt och gentemot kunder, gör David till en värdig vinnare av Årets Servicedeskmedarbetare 2014.”

Läs mer om hur David ser på service i hans blogginlägg ”Service som överträffar förväntan - The extra mile i matbutiken”.

För att läsa om vinnarna i andra kategorier kan du läsa mer på Servicedesk Forums webbplats. Där kan du även läsa nomineringarna och intervjuer med vinnarna

Vill du läsa mer om hur ni kan bli bäst på service? Ladda hem vårt white paper: ”Fyra trender som påverkar kundengagemang och återinvesteringsvilja”.

Vi på Bright hjälper företag att förbättra sina kundrelationer och få lojala kunder. Det gör vi genom kund- och medarbetarundersökningar och nyckeltalsanalyser. Vi hjälper till att tolka resultaten och föreslår vad ni behöver göra för att bli bättre.Vi skapar lönsamma kundrelationer.

www.bright.se